Voorbereidingen - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jennifer Zwol - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jennifer Zwol - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jennifer van Zwol

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

30 Maart 2015 | Nederland, Borculo

Hallo allemaal!

Morgen is het dan zover! Ik vertrek voor 3,5 maand naar de Filipijnen om stage te lopen in een lokaal ziekenhuis in Calinan. Dit is 20 KM van Davao vandaan (grotere stad in het zuiden van de Filipijnen).
Ik heb verder nog niet echt een idee wat voor soort ziekenhuis het is en wat mijn taken daar gaan zijn, dus dat gaan jullie nog wel horen!

Ik heb mijn backpack klaar staan, het viel me mee hoeveel er in kon.
Ik heb in totaal 18 shirtjes mee, 2 korte broeken, 3 lange broeken, 1 vestje, 3 lange mouwen shirts, pyjama, ondergoed, jasje, klamboe, lakenzak, medicijnen, toiletartikelen, 2 paar slippers en nog sneakers... ohja ook nog een bloeddrukmeter voor het ziekenhuis en 3 uniformjasjes. Een mooie volle tas dus, maar het past gelukkig prima. NO STRESS! :).

Ik ben de afgelopen weken erg druk geweest om geld in te zamelen voor het ziekenhuis en eventueel weeshuis. Ik heb een mooi bedrag van €210,- ingezameld. Hier ben ik heel blij mee, en ik weet zeker dat ze er in de Filipijnen ook erg blij mee zijn. Dus iedereen heel erg bedankt :).

Morgen vlieg ik om 18.10 uur vanaf Schiphol en land op woensdag 1 april om 23.00 uur in Davao (no joke). Het is daar 6 uur later, dus dat wordt nog wel eens lastig om contact te zoeken met Nederland. Maar ik weet zeker dat het goed komt.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen.

Groetjes Jennifer




  • 30 Maart 2015 - 18:09

    Priscilla Sluijs:

    Goede reis Jen!

  • 31 Maart 2015 - 00:04

    Mama:

    de teller staat nu op € 260,--
    Heel feel succes en een goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Ik ga voor 3,5 maand naar de Filipijnen om stage te lopen in een lokaal ziekenhuis in Calinan.

Actief sinds 30 Maart 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6087

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 23 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: